Медицинската застраховка по пакетите за организирано пътуване е на ЗАД “ Алианц България”. Съгласно Общите условия по застраховката „Помощ при пътуване” при необходимост от медицинска помощ, Застрахованият лично или чрез упълномощено от него медицинско или друго лице, е длъжен незабавно да се свърже с Асистанс компанията "КОРИС БЪЛГАРИЯ" ООД на тел. +359 2 90 30 112, е-mail: operations@coris.bg и да предаде необходимата информация на български или английски език. В случай, че Застрахованият не изпълни това задължение и не уведоми Асистанс компанията, като при това самостоятелно или чрез друго лице организира оказването на медицинска помощ, при предявяване на претенция към Застрахователя след завръщането си в България, той му възстановява разходи до 100 (сто) Евро, независимо от размера на действително извършените такива и при условие, че събитието е покрито по условията на застраховката.
При настаняването в стаи тип – тройни (TRPL) или двойни с допълнително легло (DBL + ex. bed), не се гарантират 3 редовни легла. Обикновено третото легло е допълнително, тип разтегателно.
При настаняване на 2 възрастни с 1 или 2 деца (DBL + 1 chd; DBL + 2 chd), третото и четвъртото легло винаги са допълнителни, тип разтегателни.
Децата ползват намаления, само ако са настанени в стая с двама пълноплащащи възрастни.
Стаи с изглед към морето, се гарантират само възможно само в хотелите, в които има обявено доплащане за такъв тип стая.
Стаи тип PROMO и ECONOMY са с по-ниска цена и не съответстват на стандартните стаи. Обикновено те са с по-малък размер, с крайно местоположение на територията на хотела, на приземен етаж, без балкон или тераса, с малка баня и старо обзавеждане.
Настаняването в хотелите е след 14:00 ч., а освобождаването на стаите до 12:00 ч. в деня на отпътуване, освен вслучаите, когато в хотела изрично не е указано друго.
В деня на пристигане (преди 14:00 ч.) и на напускане (след 12:00 ч.) всички услуги в хотелите се ползват срещу заплащане, включително храни и напитки.
Броя на храненията в хотелите съответства на броя на резервираните нощувки. Пример: при резервация за 7 нощувки се ползват 7 закуски, 7 вечери или същия брой обяди и междинни хранения, ако хотелът е на all inclusive.
Всички документи необходими за пътуването се получават на място в офиса или по електронната поща, три дни преди датата на отпътуване, като клиентите имат задължение сами да се информират за детайлите.
Туроператорът не носи отговорност за загубен, откраднат или забравен багаж по време на пътуването или престоя в съответния хотел.
Всеки хотел определя индивидуално цените и условията за ползване на допълнителните услуги на територията на хотелския комплекс.
Туроператорът и местните партньори могат да указват съдействие в случай на нужда от медицинска помощ, но не носят отговорност при неспазване на общите условия на застрахователя от страна на потребителя.
Концепциите All inclusive; Ultra All incl; Hight class all incl и др. се определят индивидуално от всеки хотел и не гарантират наличието на определени видове храни, напитки и услуги.