Начало
Екскурзии и почивки
Направления
Календар
Промоции
Горещи оферти
Хотелски резервации
Самолетни билети
Вход за клиенти
Офиси и контакти
Промоции
Горещи оферти
Календар
Празници
55+
Испания
Италия
Гърция
Португалия
Дубай и Абу Даби
Мароко
Египет
РАННИ ЗАПИСВАНИЯ
ЕКЗОТИКА
ВАКАНЦИОННИ ПРОГРАМИ
ЕКСКУРЗИИ с АВТОБУС
ЕКСКУРЗИИ със САМОЛЕТ
СЕПТЕМВРИЙСКИ ПРАЗНИЦИ

„Бохемия” с награда „Customers' Friend – Защото ценим нашите клиенти” и признание за изключително качество

27.02.2019 г.

Customers Friend18 февруари 2019 г. донесе успех за „Бохемия”, а именно – спечелването на престижното отличие „Customers' Friend – Защото ценим нашите клиенти”, което се присъжда от международната организация ICERTIAS - International Certification Association, базирана в Цюрих, Швейцария.

 

Сертификатът Customers' Friend е международно признание, давано на компании и организации, доказали своите отлични отношения с клиентите.

 

За да получат такава награда от програмата Customers’ Friend на ICERTIAS, компаниите трябва да осигуряват на своите клиенти и партньори изключително високо качество на обслужване. За да докажат, че са подходящи за златния медал Customers’ Friend, номинираните по програмата организации преминават през строг процес на селекция, който включва многобройни комплексни проверки, извършвани от ICERTIAS.

 

За да спечели знака „Customers' Friend – Защото ценим нашите клиенти” и признанието за изключително качество, туристическа агенция „Бохемия” премина процес на подробно проучване и верификация, основан на четири основни аналитични групи: 1. Репутация; 2. Комуникация и социални мрежи; 3. Впечатления на потребителите; и 4. Доверие.

 

Всяка от тези аналитични групи е разделена на отделни подкритерии, които се оценяват индивидуално.

Например, репутацията се оценява въз основа на десет отделни подкритерия: „Отношение към клиентите”; „Клиентско обслужване”; „Отношение към служителите”; „Отношение към бизнес партньорите”; „Иновация”; „Финансова стабилност”; „Качество на продуктите и услугите на пазара”; „Конкурентоспособност” и „Социална отговорност”. В група „Комуникация и социални мрежи” се оценяват три подгрупи: „Връзки с медиите”; „Цифрова комуникация” и „Традиционна комуникация”. Що се отнася до впечатленията на потребителите, там се оценяват пет подкритерия: „Интуитивност”; „Опростеност”; „Бързина”; „Трайност” и „Наличност”. В групата „Доверие” пък се разглеждат следните подгрупи: „Компетентност”; „Надеждност”; „Интегритет” и „Прозрачност”.

 

В резултат на постигнатите високи резултати, туристическа агенция „Бохемия” заслужено спечели правото да използва статуса „Customers’ Friend – Изключително качество”.

 

С подписването на официалната Декларация по програмата Customers’ Friend, която задължава компаниите да поддържат безупречно отношение към своите клиенти, партньори и служители, туристическа агенция „Бохемия” изпълни всички задължителни условия, които й позволяват да носи престижното отличие „Customers’ Friend – Защото ценим нашите клиенти” и международното признание за изключително качество.

 

 

ЗА ICERTIAS - INTERNATIONAL CERTIFICATION ASSOCIATION:

 

ICERTIAS е иновативна, политически независима, международна частна организация за пазарни проучвания и сертифициране, която открива, сертифицира и награждава компании, продукти и услуги от най-висок калибър и насочва клиенти по целия свят към най-доброто на пазара. Със своите сертификационни програми Best Buy Award, QUDAL - QUality meDAL и Customers’ Friend, в момента ICERTIAS присъства в над 40 страни на пет континента. Учредена в Швейцария през 2011 г., организацията ICERTIAS е вписана под името „ICERTIAS – International Certification Association GmbH” в Търговския регистър на Кантон Цюрих. За повече информация посетете www.icertias.com.