ИЗТОЧНО И ЗАПАДНО КРАЙБРЕЖИЕ на български език

Бостън, Ниагара, Чикаго, Ню Йорк, Филаделфия, Вашингтон, Лос Анджелис, Сан Диего, Лас Вегас, Сан Франциско

В момента няма свободни места.

ТУРИСТИЧЕСКА ПРОГРАМА
ДЕН
1
Полет София – Лос Анжделис с прекачване. Пристигане, трансфер и настаняване в хотел Millennium Biltmore 4**** (или подобен) -http://www.millenniumhotels.com/millenniumbiltmorelosangeles/. Нощувка.
2
Обиколка на Лос Анджелис (с туристически транспорт за 4 часа) и пешеходна разходка. По време на обиколката ще посетите няколко квартала на Лос Анджелис и ще научите за историята и съвременния живот на този многолик мегаполис. Запознаване с елегантните квартали Санта Моника и Бевърли Хилс, една от най-скъпите улици в света "Родео Драйв", Сънсет булевард, Западен Холивуд и централните части на Лос Анджелис. Кратка разходка по Холивуд Булевард, известен като "Алеята на славата" и спиране пред прочутия Граумънс Тиътър, пред който са отпечатъците на ръцете на холивудските звезди. Кратка разходка по Олвера Стрийт (Старият испански квартал и исторически център на Лос Анджелис). Свободно време. Нощувка.
3
Свободен ден за разходки из Лос Анджелис. По желание посещение на "Юнивърсъл студио" – едно от най-старите и известни филмови студиа на Холивуд, където ще имате възможност да направите незабравима обиколка "зад сцената", запознаваща с начина на заснемане на филмите и телевизионните шоу програми и всички допълнителни ефекти, подсилващи зрелищността на холивудските продукции. Ако предпочитате можете да посетите "Дисниленд" една от най-популярните и забавни дестинации в света – паркът "Дисниленд", в който са построени атракции от класическите приказки (Снежанка, Питър Пан и др.), съвременните филми "Индиана Джоунс" и "Заека Роджър" и др. Всяка година атракциите се обновяват, така че дори и вече да сте посещавали "Дисниленд", винаги когато се връщате там, ще откривате нови забавления. Нощувка.
4
Трансфер до жп гарата в Лос Анджелис и отпътуване с влак за Сан Диего, обявен за най-привлекателният за живеене американски град (с над 300 слънчеви дни в годината). Пристигане и разглеждане основните забележителности на Сан Диего (с туристически транспорт за 4 часа) и пешеходна разходка – парка Балбоа, Сийпорт вилидж (Seaport village), кварталът Газлемп (Gaslamp), Коронадо. Нощувка в хотел Hilton San Diego Gaslamp Quarter 4**** - http://www3.hilton.com/en/hotels/california/hilton-san-diego-gaslamp-quarter-SANGQHF/index.html.
5
Свободен ден за разходки – Балбоа парк, построен в пищен испански ренесансов стил специално за Панамско – Калифорнийското изложение през 1915-1916г., за да се отбележи откриването на Панамския канал. Тук се намира и една от най-големите зоологически градини в света. Или ако предпочитате можете да се разходите с ферибот до остров Коронодо, където се намира прословутият елегантен хотел "Дел Коронадо", притегателно място за американските президенти и светските личности, построен изцяло от дърво през 1888г. Тук е сниман прочутият филм "Някои го предпочитат горещо" с Мерилин Монро, Джак Лемън и Тони Къртис. Възможност за посещение на парка "Морски свят" (Sea World) един от най-големите паркове на морския свят, в който на около 800 декара са разпложени множество басейни, аквариуми и атракциони с морски животни. Нощувка.
6
Трансфер до летището за полет до Лас Вегас. Пристигане и обиколка на града. Запознаване с историята на Лас Вегас и съвременните хотелски комплекси: "Париж" с Айфеловата кула почти в естествен размер, "Венеция", където под изкуствено небе гондолиери разхождат влюбените по венецианските канали, "Трежър Айлънд" (Островът на съкровищата), намиращ се на брега на морския залив и великолепния "Беладжо" с най-големият в света музикален фонтан. Ще видите също копие на Ню Йорк, Хеопсовата пирамида от стъкло в естествен размер, средновековен замък ("Екскалибур"). Нощувка в хотел Tropicana 4**** или подобен - http://www.troplv.com/. Нощувка.
7
Свободен ден за разходки и пазаруване. Можете да опитате късмета си в някое от многобройните казина в "Града на хазарта". По желание екскурзия до Големия Каньон, известен с разнообразния си и изненадващ релеф. Спиране при язовирната стена "Хувър Дам" и качване на наблюдателната площадка "Небесна разходка" (Skywalk). Вечерта възможност за посещение на концерт или шоу-програма в Лас Вегас. Нощувка.
8
Свободен ден в Лас Вегас. По желание екскурзия до Долината на смъртта – впечатляващ природен феномен в един от най-големите национални паркове в САЩ. Спиране във Фърнас крийк, Дяволското голф игрище, Бедуотър, Забриски пойнт. Екскурзията се осъществява според подходящия сезон. Нощувка.
9
Трансфер до летището за полет до Сан Франциско. Пристигане и обиколка на града (с туристически транспорт за 4 часа) - главния официален площад на града – Civic Plaza, където е разположено Кметството (City Hall), Градската библиотека, Сградата на Операта и Балета, Концертната зала "Дейвис" (Davies Symphony Hall). Разглеждане на катедралата "Успение на Дева Мария" и качване на панорамната площадка Cliff House. Разходка из градкия парк "Златната врата" (Golden Gate), Линкълн парк, панорамната площадка на моста Голдън гейт. Разглеждане и разходка около Палатата на изящните изкуства (Palace of Fine Arts), улица Lombard – "най-лудата" улица в САЩ, получила тази слава заради нестандартното си проектиране. Свободно време. Нощувка в хотел Pickwick 3***+ -http://www.thepickwickhotel.com.
10
Свободен ден за самостоятелни впечатления от Сан Франциско – считан за най-европейския град на Западното крайбрежие. Може да посетите с ферибот бившия затвор "Алкатрас", където е излежавал присъдата си Ал Капоне. По желание може да се включите в полудневна екскурзия до артистичното градче Саусалито и парка "Мюър", известен с вековните си червени секвои или да посетите популярните винарските райони Напа и Сонома с дегустация на вина и включен обяд. Нощувка.
11
Свободен ден за разходка из романтичния Голдън Гейт Парк (Golden Gate Park), който с право често е определян като по-красив от Сентрал Парк в Ню Йорк и разглеждане на намиращите се близо до парка Музеи на изящните изкуства – Legion of Honor и De Young. Възможност за екскурзия до популярните винарските райони Напа и Сонома с дегустация на вина и включен обяд.
12
Трансфер до летището за полет до Бостън. Пристигане, трансфер и настаняване в хотел Boston Marriott Copley Place 4**** (или подобен) - http://www.marriott.com/hotels/travel/bosco-boston-marriott-copley-place/. Нощувка.
13
Полудневна обиколка на Бостън – най-европейският град на Източното крайбрежие на САЩ с туристически транспорт за 4 часа и пешеходна разходка – "Пътят на Свободата" (Freedom trail), включващ едни от най-важните забележителности, свързани с обявяването на Независимостта на САЩ. Разходка из парка "Бостън комън", Латинското училище, Стейт хаус, Куинси маркет, Пруденшъл. Запознаване с квартала Норт Енд, където се намира "Малката Италия" (Little Italy) и Кембридж, известен с образователните центрове МТИ и Харвард. Ще спрем и в бар "Наздраве", добил известност с едноименния американския телевизионен сериал. След обяд - свободно време. Нощувка.
14
Трансфер до летището за полет до Бъфало. Пристигане и трансфер до Ниагарския водопад. Разглеждане на водопада откъм американската страна. По желание разходка с туристическо влакче до Козия остров и обиколка с корабчето "Мейд ъф дъ Мист" (Maid of the Mist), за да се приближим максимално до водопада (входният билет от 15,50 щ.д. се заплаща на място). Възможност за обяд в рибен ресторант. Свободно време. В късния следобед трансфер до летището и полет до Чикаго. Пристигане и трансфер до хотел Palmer House Hilton 4**** (или подобен) - http://www.palmerhousehiltonhotel.com/. Нощувка.
15
Обиколка на Чикаго с туристически транспорт за 4 часа и пешеходна разходка: Магнифисънт Майл, Милениум парк с емблематичната за Чикаго скулптура на Аниш Капур – Клауд Гейт, историческият център на града – Лууп, Уилис Тауър (с впечатляваща панорамна площадка). След обяд свободно време за самостоятелни разходки в Грант парк, Нейви пиър или разглеждане на музеи (Арт Института, Музеят за съвременно изкуство, Музеят на науката и индустрията и др.). Възможност за разходка с корабче по реката Нощувка.
16
Сутринта трансфер до летището за полет до Ню Йорк. Пристигане и трансфер до хотел Manhattan at Times Square 3***+ (или подобен) - http://www.manhattanhoteltimessquare.com/. Вечерта качване до 86-ия етаж на Емпайър Стейт Билдинг (входният билет от 39 щ.д. се заплаща предварително при записване от България, включва екскурзовод на бълг. език). Нощувка.
17
Целодневна обиколка на Манхатън (с туристически транспорт за 4 часа) и пешеходна разходка: Кълъмбъс съркъл – площадът с паметника на Христофор Колумб, Бродуей, Линкълн сентър (включващ сградите на операта Метрополитън, Американския балет и Нюйоркската Филхармония), Дакота билдинг (сградата, в която е живял Джон Ленън, а понастощем - съпругата му Йоко Оно). Обиколката включва още Сентрал парк, кварталите Апър Уест Сайд и Харлем заедно с прочутия "Аполо тиътър", Колумбийския университет и катедралата "Сейнт Джон Дивайн" - проектирана като най-голямата катедрала в света, от която днес са завършени все още само две трети. Разходката продължава по елегантното Пето авеню, където се намират най-луксозните апартаменти и магазини на Манхатън и най-прочутите музеи по Мюзиъм майл - т.нар. "Музейна миля" – музеите Метрополитън, Гугенхайм, Купър-Хюит, Нойе Галери и др. Спиране пред катедралата "Сейнт Патрик" и Рокфелер център с известната позлатена статуя на Прометей, пред която през зимата се организира ледена пързалка и се поставя голямото коледно дърво, сградата на Дженеръл Електрик, главния офис на студиата на Ен Би Си (NBC). Спиране за снимки на Емпайър Стейт Билдинг и Флетайрън – един от първите и най-елегантни небостъргачи в мегаполиса, построен през 1902 г. и наречен "Ютията", заради изострената му триъгълна форма на ютия. Запознаване с Даунтаун: Сохо, Литъл Итали, Чайна таун. Нощувка.
18
Целодневна разходка с метро до Бетъри парк, разположен в най-южната част на Манхатън, от където ще вземем корабчето до Статуята на свободата – неостаряващият символ на Америка (цената на входния билет от 25 щ.д. се заплаща предварително при записване от България, включва екскурзовод на бълг. език). Запознаване с Уолстрийт, Нюйоркската фондова борса, Федерал хол и църквата "Света Троица" (Trinity church), сградата на Световния финансов център и новопостроения Световен търговски център - най-високата сграда в САЩ, наречена "Кулата на Свободата" (Freedom Tower). По възможност ще разгледаме Мемориала "11-и септември" (9/11), създаден в памет на жертвите от 2001г. Свободно време. Нощувка.
19
Свободен ден за самостоятелно разглеждане на "световната столица". Възможност за посещение на музеи по избор – музея "Метрополитън", Музея на модерното изкуство (МоМа), музея "Соломон Гугенхайм", музея "Уитни", колекцията "Фрик", библиотеката "Морган", Природонаучния музей и др. Вечерта по желание посещение на джаз клуб или спектакъл на Бродуей. Нощувка.
20
Сутринта отпътуване за Филаделфия с автобус. Пристигане. Пешеходна обиколка из централната част – Градската библиотека, Академията за природни науки, Музея "Франклин", катедралата "Св. Св. Петър и Павел", Кметството, Парка на Независимостта (Independance Mall State Park), Камбаната на Свободата (Liberty Bell). По възможност влизане в Залата на Независимостта, където са подписани Декларацията на Независимостта и Конституцията на САЩ. Ще се запознаем с част от културните институти на Филаделфия – Музеят на изящните изкуства, Музеят на Роден, Музеят "Франклин" и др. Свободно време. Нощувка в хотел Sonesta Philadelphia 4**** (или подобен) -http://www.sonesta.com/Philadelphia/.
21
Отпътуване за Вашингтон с автобус. Пристигане и кратка разходка до най-важните държавни институции на столицата – Резиденцията на американските президенти (Белия дом), Министерството на Правосъдието, на Търговията, Националната Данъчна служба, Централното разузнавателно управление (ЦРУ) и др. Нощувка в хотел Liaison Capitol Hill 4**** (или подобен) - http://www.affinia.com/Washington-DC-Hotel.aspx?name=Liaison-Capitol-Hill. Нощувка.
22
Целодневна обиколка (с туристически транспорт за 4 часа) и пешеходна разходка – мемориалите на президентите Вашингтон, Линкълн, Джеферсън и Франклин Рузвелт, борецът за човешки права Мартин Лутър Кинг, мемориалите на загиналите в Корейската и Виетнамската война. Разходката продължава около сградите на Сената (Капитолия), Върховния съд, Библиотеката на Конгреса. При възможност влизане в Капитолия. Ще се запознаем и с музеите, част от Института "Смитсониън" - резултат на дългогодишна изследователска и колекционерска работа и завидна дарителска дейност. Свободно време. Нощувка.
23
Трансфер до летището за обратен полет до България с прекачване.
24
ПРИСТИГАНЕ В БЪЛГАРИЯ
НАСТАНЯВАНЕ
хотел ***
Двойна стая със спалня
включено в цената
Двойна стая с отделни легла
включено в цената
Единична стая
+$2464
ЦЕНАТА ВКЛЮЧВА:
Самолетни билети София - Лос Анджелис/Вашингтон - София
Самолетни билети Сан Диего - Лас Вегас /Лас Вегас - Сан Франциско/Сан Франциско - Бостън/ Бостън - Бъфало/Бъфало - Чикаго/Чикаго - Ню Йорк
Летищни такси за международните и вътрешни полети
2 нощувки в Бостън
2 нощувки в Чикаго
4 нощувки в Ню Йорк
1 нощувка във Филаделфия
2 нощувки във Вашингтон
3 нощувки в Лос Анджелис
2 нощувки в Сан Диего
3 нощувки в Лас Вегас
3 нощувки в Сан Франциско
Хотели 3***+/4****, централно разположени
Транспорт с автобус Ню Йорк - Филаделфия и Филаделфия - Вашингтон
Транспорт с влак Лос Анджелис - Сан Диего
Туристически транспорт за обиколките в Бостън, Ню Йорк, Чикаго, Вашингтон, Лос Анджелис, Сан Диего и Сан Франциско
Всички трансфери
Лицензиран екскурзовод на български език и придружител по време на престоя в САЩ.
ЦЕНАТА НЕ ВКЛЮЧВА:
Такси багаж по полетите Сан Диего - Лас Вегас /Лас Вегас - Сан Франциско/Сан Франциско - Бостън/ Бостън - Бъфало/Бъфало - Чикаго/Чикаго - Ню Йорк (около 25 щ.д. за 1 брой куфар на полет)
Закуски - заплащат се на място в хотела
Входни такси за музеи и атракции
Билети за градски транспорт
Медицинска застраховка
Американска виза
Бакшиши - 90 щ.д. (носене и багаж и транспорт) - заплащат се при записване за екскурзията.
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ
МЕДИЦИНСКИ И ЗДРАВНИ ИЗИСКВАНИЯ
Няма медицински и здравни изисквания, свързани с пътуването.
ПАСПОРТЕН И ВИЗОВ РЕЖИМ
Българските граждани, пътуващи за страната, е необходимо да притежават валиден паспорт с поне една празна страница за полагане на визата (препоръчително е паспортът да е с валидност минимум 6 месеца след планираната дата за връщане в България) и предварително издадена виза, получена в дипломатическите и консулските представителства на страната в чужбина. Валидната виза е само входен документ, а продължителността на престоя в страната се определя от имиграционния (граничния) служител при кацането в Ню Йорк. Всеки пътник трябва да е готов да отговори на въпросите му за целта на пребиваването, средствата за издръжка и др. При влизане в страната на граничния пункт се снемат отпечатъци от двата показалеца. Издаденото от имиграционния служител бяло правоъгълно картонче (Формуляр І-94) следва да се съхранява в паспорта и да се представи при напускането на страната. Същото служи за доказателство, че посетителят е напуснал САЩ.
Визова информация за САЩ: считано от 1 април 2010 г. всички кандидати за неимигрантски визи, подаващи молбите си в София, ще трябва да използват електронен формуляр DS-160. Той е задължителен за всички кандидати, които записват интервю чрез онлайн системата за записване, както и за тези, които отговарят на изискванията за кандидатстване чрез системата “Drop Box”. Необходими документи за кандидатстване са: попълнен електронен формуляр за кандидатстване за неимигрантска виза (DS-160), бележка / разписка за заплатена такса за визата (плащането за виза може да стане в брой във всеки офис на EasyPay или онлайн през онлайн системата за кандидатстване), валиден международен паспорт (препоръчително е паспортът да е с валидност минимум 6 месеца след планираната дата за връщане в България), 1 актуална цветна снимка 51 x 51мм на бял или почти бял фон направена в рамките на последните шест месеца, удостоверение за раждане на кандидата и на всички негови деца. В допълнение към тези документи, трябва да представите писмо за насрочване на дата и час за интервю, което потвърждава, че сте резервирали срещата си. Кандидатите за визи могат да представят допълнителни документи в подкрепа на твърдението, че имат здрави връзки със страната си на постоянно пребиваване заради които ще се върнат в родината си след временно пребиваване в САЩ (това могат да бъдат документи за собственост на имущество; банкови извлечения; документи, показващи че кандидатът работи; доказателства за семейни връзки и т.н.). Можете да представите фотокопия на тези документи. Всички тези документи могат да бъдат на български език. Не се изискват преводи на английски език. За по-подробна и актуална информация относно кандидатстването за неимигрантска виза, моля посетете: https://bg.usembassy.gov/bg/visas-bg/
Стъпки за кандидатстване за виза B-1/B-2 (Бизнес/Туристическа виза): 1. Попълнете Електронният формуляр за кандидатстване за неимигрантска виза (DS-160) . Уверете се, че сте прочели внимателно Указанията за попълване на формуляра DS-160. Цялата информация трябва да е вярна и точна. След като веднъж формулярът е подаден, не могат да бъдат направени никакви промени. 2. След като сте определили правилния вид виза и сте попълнили DS-160, трябва да платите таксата за виза – заплащането става в брой във всеки офис на EasyPay или онлайн през онлайн системата за кандидатстване. Ако плащането е в брой в офис на EasyPay, следва предварително да сте принтирали специална бланка на EasyPay, която може да намерите на следния адрес: https://www.ustraveldocs.com/bg/bg/depositslip/?fee=73&quantity=1. Стъпките и начините на плащане можете да видите на следния адрес: https://www.ustraveldocs.com/bg/bg/payment-options - тази страница обяснява как да заплатите таксата за Вашата виза. Трябва да пазите номера от квитанцията, за да можете да насрочите интервю чрез профила Ви. 3. След това трябва да влезете в профила си, където ще видите Вашето табло за управление. Изберете опцията Schedule Appointment (Насрочване на интервю). За да насрочите интервюто, ще Ви е необходима следната информация: вашият паспортен номер, номера от квитанцията за заплатена визова такса (CGI референтен номер), десет (10) цифрения баркод номер от страницата на потвърждение на Вашия DS-160 формуляр. По време на процеса ще можете да изберете вида на визата си, да въведете лични данни, да добавите зависими лица, да изберете място за доставка на документи, да потвърдите плащането за виза и да насрочите интервю.
За самото интервю: за Вашето интервю трябва да представите следните документи: валиден международен паспорт (препоръчително е паспортът да е с валидност минимум 6 месеца след планираната дата за връщане в България); страницата с потвърждение от Вашия формуляр DS-160; страницата с потвърждение за Вашето интервю; една снимка съгласно спецификациите за виза на САЩ. Ако кандидатствате за виза B-1/B-2, трябва да докажете на консулския служител по време на интервюто, че отговаряте на изискванията за виза за САЩ като покажете, че: целта на Вашето пътуване до САЩ е за временно посещение, като например бизнес, удоволствие или медицинско лечение; имате намерение да останете в САЩ за определен, ограничен период от време; притежавате средства за покриване на разходите си, докато сте в САЩ; имате постоянно местожителство извън САЩ, както и социални или икономически връзки, които ще гарантират Вашето завръщане след края на Вашето посещение.
Посочените стъпки за кандидатстване за виза B-1/B-2 (Бизнес/Туристическа виза) са основен ориентир. За възможно най-точно подаване на документите за виза за САЩ следва да се следват инструкциите от следния официален сайт: https://www.ustraveldocs.com/bg/bg/nonimmigrant-visa#visa-steps
Още екскурзии за САЩ »